شناسهٔ خبر: 172460 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راهداری زنجان از محورهای مواصلاتی و پروژه‌های در دست اجرای شهرستان‌های ابهر و خرمدره

راهداری زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در بازدید از پروژه روکش آسفالت آزادراه زنجان_قزوین، بر رفع مشکلات پیمانکار این پروژه برای ادامه اجرای عملیات بهسازی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیر کل این اداره، به همراه معاون راهداری و رییس شهرستان‌های ابهر و خرمدره، ضمن حضور در محل این پروژه، از راهدارخانه مرکزی، راهدارخانه عمیدآباد واقع در جاده ترانزیت و راهدارخانه غزال خرمدره نیز بازدید کرد.

وی با اشاره به اینکه ۵ کیلومتر از محور ابهر_قیدار با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان و محور نورین تا پلیس راه به طول ۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان تعریض و بهسازی می‌شود، اظهار کرد: با این اقدام سهم به سزایی در ایمن‌سازی محور فوق خواهیم داشت و این بالابردن سطح ایمنی و ارتقا ایمنی کمک شایانی در امنیت و آسایش کاربران جاده‌ای دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، همچنین شبکه راه‌ها و راهدارخانه‌های حوزه استحفاظی شهرستانهای ابهر و خرمدره را به منظور احصا مسائل و مشکلات این پروژه و ایمن‌سازی محور مورد بازدید و بررسی قرار داد.

وی با طی مسیر خرمدره به سمت ابهر مشخصات راه‌های این محور را بررسی و در راستای حفظ راه‌ها و افزایش ایمنی و شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در این محور، دستوراتی صادر کرد.

اسماعیلی همچنین پس از بازدید از روند اجرای بهسازی ورودی و خروجی روستای نصیرآباد که با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان صورت گرفته، به آشکارسازی ترافیک عبوری، خط‌کشی و نصب علایم قبل از اجرای جدول رفیوژ میانی و دور میدان این پروژه تاکید کرد.

این مقام مسئول بر ضرورت تجهیز راهدارخانه‌های عمید آباد، راهدارخانه مرکزی و راهدارخانه غزال تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط جوی منطقه، تمهیدات عملیات راهداری و تجهیز راهدارخانه‌ها در حوزه راه‌های استان ضروری و دارای اهمیت است.